dimecres, 28 de gener del 2009

Units per les campanes...pels segles dels segles.


Hola, em presentaré: em dic Vicent Femenia, vaig nàixer un dia 25 d'agost de l'any 1991. La meua feliç aventura va començar l'octubre de 2007 quan coneixia al meu estimat amic Ximo per messenger i anavem parlant i coneixent-nos, de manera que a ell dec haver conegut la colla d'Ontinyent. L'any 2008 ha sigut un dels mes feliços de la meua vida perque reconec que la meua més gran passió son les campanes i aquest any ha sigut d'intensa activitat campanera. En aquest any coneixia a els que considere un grup dels meus millors amics, coneixia a Natxo, a David, a Xispeta a Borja, a Rafel a Ximo en persona a Jairo i a molts més que encara que no vos nomene sabeu que vos aprècie, aixi que com vegeu no tinc queixa de res, nomes dir que espere que aquesta forta amistat i unio siga per sempre.

(Com a foto pose campanar del poble que m'ha vist naixer i creixer, responsable de la meua passio per les campanes sense la quan mai ens hauriem conegut)

Som proclamadors de una veu... La veu de DEU!!!

Som proclamadors de una veu... La veu de DEU!!!

Conta amb nosaltres